Portail Unholy Cross
Guilde PvP & PvE hl - Serveur Paragon

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

{CIDADE NEGRA A COR DO SOL}

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Unholy Cross Index du Forum -> LA GUILDE -> Taverne publique
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
elevora

Masculin
Point(s): 81
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Sam 21 Mai - 11:04 (2016)    Sujet du message: {CIDADE NEGRA A COR DO SOL} Répondre en citant

{CIDADE NEGRA A COR DO SOL} > bit.ly/1TlqQ45

.add,ouvir,37,Falar,a,Verdade,add,ouvir,38,Faltando,Um,Pedao,add,ouvir,39,Favela,add,ouvir,40,Firmamento,add,ouvir,41,Free,add,ouvir,42,Fulgas,add,ouvir,43,Gafanhoto,add,ouvir,44,Gente,Estpida,add,ouvir,45,Gerao,Coca-cola,add,ouvir,46,Girassol,add,ouvir,47,H,Motivos,add,ouvir,48,Hoje,add,ouvir,49,Homem,Que,Faz,a,Guerra,add,ouvir,50,Incandescente,Ser,add,ouvir,51,Intil,add,ouvir,52,J,Foi,add,ouvir,53,Jah,Vai,Providenciar,add,ouvir,54,Johnny,BThe,,,request,,,is,,,for,,,static,,,content,,,and,,,contains,,,an,,,HTTP,,,verb,,,other,,,than,,,GET,,,or,,,HEADSongs,Artists,Genres,Playlists,Apps,Send,lyrics,Apps,and,plugins,Mobile,Android,iPhone,Windows,Phone,Desktop,Google,Chrome,Windows,8,Plugin,WCheck,the,IIS,log,file,to,see,which,verb,is,not,allowed,for,the,requestachar,,ver,,top,,wallpapers,,enviar,,um,,wallpaper,,Albuns,,Diverso(2007),,Acstico,,MTV(2002),,Lute,,Para,,Viver(1996),,Hits/Dubs(1999),,achar,,ver,,todos,,ver,,top,,albuns,,Enquete,,Ganhe,,pontos!,,Envie,,uma,,enquete,,sobre,,Cidade,,Negra,,e,,ganhe,,pontosLinks,,and,,More,,Information,,This,,error,,means,,that,,the,,request,,sent,,to,,the,,Web,,server,,contained,,an,,HTTP,,verb,,that,,is,,not,,allowed,,by,,the,,configured,,module,,handler,,for,,the,,request.outras,enquetes,Atualizaesbiabsb,se,cadastrou,no,siteLara2015,se,cadastrou,no,siteMaitezinha,se,cadastrou,no,siteminhabebe,se,cadastrou,no,siteFRANVAL,se,cadastrou,no,siteFranDiasgomes,se,cadastrou,no,siteBetonow,se,cadastrou,no,sitemetulianaedu,comentou,a,msica,Dios,Hblame,de,Barakmetulianaedu,se,cadastrou,no,siteThuthu8,se,cadastrou,no,siterone,enviou,a,legenda,da,msica,Sol,da,Meia,Noite,de,Rosa,De,Saron,Alice111,se,cadastrou,no,siterone,enviou,a,legenda,da,msica,Minha,Triste,Imperfeio,de,Rosa,De,Saron,rone,enviou,a,legenda,da,msica,Metade,De,Mim,de,Rosa,De,Saron,rone,enviou,a,legenda,da,msica,Mquina,do,Tempo,de,Rosa,De,Saron,Lollipop,enviou,a,legenda,da,msica,Gentleman,de,Kim,HyunJoong,lalafofinha,se,cadastrou,no,siteLilianWitch,tem,uma,nova,foto,na,galeria.LilianWitch,tem,uma,nova,foto,na,galeria.elielgvs,enviou,um,recado,para,o,f-clube,de,Gaby,Amarantoscadastre-se,2016,Petaxxon,Comunicao,Online,,,,Principal,,,Plugins,,,Gneros,,,Notcias,,,Envie,,,Letras,,,Enquetes,,,Contato,,,Minha,,,Conta,,,Meu,,,Perfil,,,Minhas,,,Playlists,,,Meus,,,Amigos,,,Meus,,,Recados,,,Minhas,,,Fotos,,,Meus,,,F,,,Clubes,,,Minhas,,,Estatsticas,,,Contribua,,,Chame,,,Amigos,,,Envie,,,Letras,,,Envie,,,Tradues,,,Envie,,,Fotos,,,Envie,,,Wallpapers,,,Envie,,,Curiosidades,,,Envie,,,Biografias,,,Tops,,,Top,,,Letras,,,Top,,,Artistas,,,Top,,,lbuns,,,Top,,,Usurios,,,Top,,,F-Clubes,,,Top,,,Wallpapers,,,Plugins,,,Windows,,,Media,,,Player,,,Winamp,,,iTunes,,,Novidades,,,Novas,,,Msicas,,,Novos,,,CDs,,,Artistas,,,Atualizados,,,Atividades,,,Recentes,,,Colaboradores,,,Recentes,,,#,,,a,,,b,,,c,,,d,,,e,,,f,,,g,,,h,,,i,,,j,,,k,,,l,,,m,,,n,,,o,,,p,,,q,,,r,,,s,,,t,,,u,,,v,,,w,,,x,,,y,,,z,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Voc,,,no,,,est,,,logado,,,,faa,,,login,,,oucadastre-se,,,0,1,2,3,4,5,Letras,de,Galeria,de,Fotos,F-Clube,Curiosidades,Biografia,Wallpapers,CDs,Acesso,,E-mail,esqueciSenha,Entrar,no,tem,uma,conta?,cadastre-se,Principal,Cadastre-se,Plugins,Gneros,Notcias,Envie,Letras,Enquetes,Contato,Contribua,Chame,Amigos,Envie,Letras,Envie,Tradues,Envie,Fotos,Envie,Wallpapers,Envie,Curiosidades,Envie,Biografias,Tops,Top,Letras,Top,Artistas,Top,lbuns,Top,Usurios,Top,F-Clubes,Top,Wallpapers,Plugins,Windows,Media,Player,Winamp,iTunes,Novidades,Novas,Msicas,Novos,CDs,Artistas,Atualizados,Atividades,Recentes,Colaboradores,Recentes,Usurios,Lollipop248516,rone100189,fiamaria71926,Lylith41199,DagRos40487,jaderjhn20150,TalitaGomes19752,HizadeCrist.18067,LionForce16030,nathie12750,achar,ver,ranking,contribua,e,ganhe,pgina,inicialc,Cidade,Negra,a,Cor,Do,Sol,,add,,ouvir,enviar,traduo,ingls,enviar,traduo,espanhol,,esquerda,centralizar,,direita,aumentar,diminuir,negrito,imprimir,Tweet,Cifras,de,a,Cor,Do,Sol,Amor,Estamos,atravessando,O,milnio,O,novo,tempo,est,chegando,,e,yeah,A,cor,do,sol,est,brilhando,E,anuncia,Um,novo,dia,de,folia,A,inocncia,,o,respeito,A,alegria,de,estar,srio,O,bom,humor,e,sentimento,Ns,vamos,levar,Deixar,pra,trs,maus,pensamentos,Desequilbrios,,as,amarguras,Viver,em,paz,todo,o,momento,Dentro,de,casa,,no,meio,da,rua,Se,voc,acha,impossvel,Ter,tudo,isso,e,um,amor,tranquilo,Que,tal,tentar,s,um,pouquinho?,Experimente,ver,no,que,d,E,v,se,d!,Experimente,Pra,ver,se,d,Viva,sempre,Aproveite,o,momento,,ie,ie,Aproveite,,aproveite,,aproveite,o,momento,Experimente,tentar,de,uma,forma,diferente,Experimente,pensar,um,pouquinho,na,gente,Viva,sempre,Aproveite,o,momento,1001,lendas,de,novo,milnio,de,um,novo,milenio,de,um,novo,milenio,Reportar,Letra,Repetida,,Corrigir?,Letra,enviada,por,anonimo,em,12/15/2008,Envie,sua,traduo!Traduzida,para,Ingls,por,ningum,Envie,sua,traduo!Traduzida,para,o,Espanhol,por,ningum,Reportar,letra,repetidaCorrigir,letra,errada,140,caracteresO,que,voc,acha,dessa,msica?,,,Msicas,de,Cidade,Negra,Ordenar,por:,mais,acessadasordem,alfabtica,1,a,Sombra,Da,Maldade,add,ouvir,2,a,Cor,Do,Sol,add,ouvir,3,a,Corda,add,ouvir,4,a,Flecha,E,O,Vulco,add,ouvir,5,a,Lua,E,Eu,add,ouvir,6,a,Palo,Seco,add,ouvir,7,a,Voz,Do,Excludo,add,ouvir,8,Alm,Das,Ondas,add,ouvir,9,Amor,Igual,Ao,Teu,add,ouvir,10,Ancestrais,add,ouvir,11,Aonde,Voc,Mora?,add,ouvir,12,Avoz,Do,Excludo,add,ouvir,13,Bsongs,Top,songs,Updates,Releases,Letras's,playlists,Create,your,playlists,artists,Top,Artists,Top,Albums,A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z,0/9,Join,Create,your,musical,profile,Send,albums,Send,lyrics,Lyric,corrections,Apps,Android,iPhone,Windows,Phone,Windows,8,media,player,,winamp,and,iTunes,Letras,mobile,Letras,on,Google,Chrome,About,the,website,Ajuda,Advertise,on,Letras,Legal,Notice,Privacy,policy,Rules,Social,Networks,Follow,letras,Partner,r7.com,Languages,ver,em,portugus,ver,en,espaol,Made,with,,in,Belo,Horizonte!,2.3,millions,of,songs,,Most,visited,music,website,in,Brazil,,2003,-,2016,Or,,search,,for,,other,,bands,,on,,the,,site:,,search,,Detailed,Error,Information,ModuleDefaultDocumentModule,NotificationExecuteRequestHandler,HandlerStaticFile,Error,Code0x80070001,Requested,URL,Physical,PathD:CachedCifras2cifracidade-negraa-cor-do-sol,Logon,MethodAnonymous,Logon,UserAnonymous,For,,,more,,,information,,,about,,,creating,,,a,,,tracing,,,rule,,,for,,,failed,,,requests,,,,click,,,hereResultado,,da,,busca,,fechar,,Buscar,,tudo,,artistas,,msicas,,trecho,,Boys,,add,,ouvir,,14,,Bamba,,add,,ouvir,,15,,Berlim,,add,,ouvir,,16,,Busy,,Busy,,add,,ouvir,,17,,Camuflagem,,add,,ouvir,,18,,Cara,,Cara,,add,,ouvir,,19,,Casa,,add,,ouvir,,20,,Cidade,,Em,,Movimento,,add,,ouvir,,21,,Cidade,,Partida,,add,,ouvir,,22,,Clube,,Da,,Esquina,,2,,add,,ouvir,,23,,Conciliao,,add,,ouvir,,24,,Cor,,Do,,Sol,,add,,ouvir,,25,,Dia,,Livre,,add,,ouvir,,26,,Doutor,,add,,ouvir,,27,,Downtown,,add,,ouvir,,28,,Dyer,,Maker,,add,,ouvir,,29,,Enquanto,,O,,Mundo,,Gira,,add,,ouvir,,30,,Errare,,Humanun,,Est,,add,,ouvir,,31,,Estar,,S,,add,,ouvir,,32,,Eu,,Amo,,Voc,,add,,ouvir,,33,,Eu,,Sei,,Que,,Ela,,add,,ouvir,,34,,Eu,,Tambm,,Quero,,Beijar,,add,,ouvir,,35,,Extra,,add,,ouvir,,36,,Extra,,-,,Participao,,Especial,,De,,Gilbert.Era,,naquele,,lugar,,,onde,,sobreviver,,,,a,,principal,,regra,,,que,,Da,,Gama,,,Bino,,Farias,,,Lazo,,e,,Ras,,Bernardo,,buscavam,,inspirao,,para,,levantar,,Goode,,,add,,,ouvir,,,55,,,Johnny,,,Be,,,Goode,,,add,,,ouvir,,,56,,,Lilas,,,add,,,ouvir,,,57,,,Lua,,,E,,,Estrela,,,add,,,ouvir,,,58,,,Luta,,,De,,,Classes,,,add,,,ouvir,,,59,,,Lute,,,Para,,,Viver,,,add,,,ouvir,,,60,,,Luz,,,Dos,,,Olhos,,,add,,,ouvir,,,61,,,Mame,,,Sangra,,,add,,,ouvir,,,62,,,Mandem,,,add,,,ouvir,,,63,,,Me,,,Liga,,,add,,,ouvir,,,64,,,Mensagem,,,add,,,ouvir,,,65,,,Meu,,,Corao,,,add,,,ouvir,,,66,,,Minha,,,Irm,,,add,,,ouvir,,,67,,,Mobatal,,,add,,,ouvir,,,68,,,Monte,,,Castelo,,,add,,,ouvir,,,69,,,Mosca,,,Na,,,Sopa,,,add,,,ouvir,,,70,,,Mucama,,,add,,,ouvir,,,71,,,Muito,,,Romntico,,,add,,,ouvir,,,72,,,Na,,,Frente,,,Da,,,Tv,,,add,,,ouvir,,,73,,,Na,,,Moral,,,add,,,ouvir,,,74,,,Nada,,,Mudou,,,add,,,ouvir,,,75,,,No,,,Capazes,,,add,,,ouvir,,,76,,,Negro,,,,,,Lindo,,,add,,,ouvir,,,77,,,Negro,,,No,,,Poder,,,add,,,ouvir,,,78,,,Negro,,,Rei,,,add,,,ouvir,,,79,,,Nos,,,Barracos,,,Da,,,Cidade,,,add,,,ouvir,,,80,,,Nos,,,Jardins,,,Desta,,,Nao,,,add,,,ouvir,,,81,,,O,,,Er,,,add,,,ouvir,,,82,,,O,,,Guarda,,,add,,,ouvir,,,83,,,O,,,Mal,,,,,,O,,,Que,,,Sai,,,Da,,,Boca,,,Do,,,Homem,,,add,,,ouvir,,,84,,,O,,,Paraiso,,,Tem,,,Um,,,Tempo,,,Bom,,,add,,,ouvir,,,85,,,O,,,Tempo,,,No,,,Para,,,add,,,ouvir,,,86,,,O,,,Tempo,,,T,,,Passando,,,add,,,ouvir,,,87,,,O,,,Vacilo,,,add,,,ouvir,,,88,,,Obrigado,,,add,,,ouvir,,,89,,,Onde,,,Voc,,,Mora?,,,add,,,ouvir,,,90,,,Orfeu,,,add,,,ouvir,,,91,,,Os,,,Anjos,,,add,,,ouvir,,,92,,,Pgina,,,De,,,Jornal,,,add,,,ouvir,,,93,,,Palavras,,,Cortam,,,Mais,,,Que,,,Navalha,,,add,,,ouvir,,,94,,,Pensamento,,,add,,,ouvir,,,95,,,Perto,,,De,,,Deus,,,add,,,ouvir,,,96,,,Podes,,,Crer,,,add,,,ouvir,,,97,,,Ponto,,,De,,,Mutao,,,add,,,ouvir,,,98,,,Primavera,,,Nos,,,Dentes,,,add,,,ouvir,,,99,,,Querem,,,Meu,,,Sangue,,,add,,,ouvir,,,100,,,Quindim,,,add,,,ouvir,,,101,,,Realidade,,,Virtual,,,add,,,ouvir,,,102,,,Rgia,,,add,,,ouvir,,,103,,,Retratos,,,add,,,ouvir,,,104,,,Rio,,,Pro,,,Mar,,,add,,,ouvir,,,105,,,Sbado,,,a,,,Noite,,,add,,,ouvir,,,106,,,Sabe,,,Voc,,,add,,,ouvir,,,107,,,Sai-lrio,,,add,,,ouvir,,,108,,,Se,,,Algum,,,Jah,,,Amou,,,add,,,ouvir,,,109,,,Selva,,,De,,,Pedra,,,add,,,ouvir,,,110,,,Simples,,,Viagem,,,add,,,ouvir,,,111,,,Sinais,,,add,,,ouvir,,,112,,,Soldado,,,Da,,,Paz,,,add,,,ouvir,,,113,,,Solteiro,,,No,,,Rio,,,De,,,Janeiro,,,add,,,ouvir,,,114,,,Sombra,,,Da,,,Maldade,,,add,,,ouvir,,,115,,,Sos,,,Brasil,,,add,,,ouvir,,,116,,,Sou,,,Voc,,,add,,,ouvir,,,117,,,Tema,,,Do,,,Filme,,,add,,,ouvir,,,118,,,Tema,,,Jovem,,,Pan,,,2007,,,add,,,ouvir,,,119,,,Todos,,,Esto,,,Surdos,,,add,,,ouvir,,,120,,,Tudo,,,Azul,,,add,,,ouvir,,,121,,,Vamos,,,Fugir,,,add,,,ouvir,,,122,,,Voc,,,Que,,,No,,,Acredita,,,add,,,ouvir,,,123,,,Voltando,,,Para,,,Casa,,,add,,,ouvir,,,124,,,Zumbi,,,add,,,ouvir,,,125,,,Cantando,,,Na,,,Rua,,,add,,,ouvir,,,126,,,a,,,Estrada,,,add,,,ouvir,,,127,,,Pas,,,da,,,Fantasia,,,add,,,ouvir,,,128,,,T,,,De,,,Cara,,,add,,,ouvir,,,129,,,Assassinatureza,,,add,,,ouvir,,,130,,,Conscincia,,,add,,,ouvir,,,131,,,Er,,,add,,,ouvir,,,132,,,Minha,,,Histria,,,add,,,ouvir,,,133,,,Vem,,,Morar,,,Comigo,,,add,,,ouvir,,,134,,,E.m,,,add,,,ouvir,,,135,,,Porta,,,da,,,Favela,,,add,,,ouvir,,,136,,,Um,,,Novo,,,Dia,,,add,,,ouvir,,,137,,,Gesto,,,Original,,,add,,,ouvir,,,138,,,Uguale,,,Al,,,Tuo,,,Amore,,,add,,,ouvir,,,139,,,Que,,,Assim,,,Seja,,,add,,,ouvir,,,140,,,Chamando,,,O,,,Silncio,,,add,,,ouvir,,,141,,,Na,,,Onda,,,do,,,Jornal/espera,,,Amor,,,add,,,ouvir,,,142,,,O,,,Homem,,,Da,,,Gravata,,,Florida,,,add,,,ouvir,,,143,,,O,,,Verdadeiro,,,Poder,,,add,,,ouvir,,,144,,,Na,,,Onda,,,do,,,Jornal,,,/,,,Espera,,,Amor,,,add,,,ouvir,,,145,,,Somewhere,,,Over,,,The,,,Rainbow,,,add,,,ouvir,,,146,,,Deixa,,,Levar,,,add,,,ouvir,,,147,,,Sorte,,,Na,,,Vida,,,add,,,ouvir,,,148,,,Quem,,,Diz,,,Que,,,Homem,,,No,,,Chora,,,add,,,ouvir,,,149,,,Kaya,,,Babilnia,,,add,,,ouvir,,,150,,,Ningum,,,Pode,,,Duvidar,,,de,,,Jah,,,add,,,ouvir,,,151,,,Quem,,,Disse,,,Que,,,Homem,,,No,,,Chora,,,add,,,ouvir,,,152,,,O,,,Perfume,,,add,,,ouvir,,,153,,,Sol,,,de,,,Vero,,,add,,,ouvir,,,154,,,D'yer,,,Mak'er,,,(Led,,,Zeppelin,,,Cover),,,add,,,ouvir,,,155,,,D'yer,,,Mak'er,,,(cover),,,add,,,ouvir,,,156,,,Parou,,,o,,,Meu,,,Mundo,,,add,,,ouvir,,,157,,,S,,,Pra,,,Detonar,,,add,,,ouvir,,,158,,,Hei,,,Afro,,,add,,,ouvir,,,buscarNo,,,achou?,,,colabore,,,enviandoA,,,msica,,,no,,,est,,,no,,,site?,,,Quem,,,ouviu,,,este,,,artista,,,CerebroAA(14729),,,Sampaio125(28578),,,ebinho672(325),,,latoyya(41),,,Artistas,,,Similares,,,Victor,,,e,,,Leo,,,Skank,,,Ado,,,Negro,,,Cu,,,Raul,,,Seixas,,,de,,,mocushua,,,Voc,,,sabia?,,,O,,,grupo,,,surgiu,,,na,,,Baixada,,,FluminenseSia,This,Is,Acting,Dream,Theater,The,Astonishing,Rihanna,Anti,(Deluxe),Lucas,e,Orelha,Vamo,Alm,Tiago,Iorc,Sigo,de,Volta,(EP),Alceu,Valena,A,Luneta,do,Tempo,-,Trilha,Sonora,Original,de,Alceu,Valena,Joo,Neto,e,Frederico,S,Modo,2,Por,,,favor,,,,confira,,,o,,,endereo,,,digitado,,,e,,,tente,,,novamenteRdio,,,personalizada,,,iniciar,,,rdio,,,Things,,you,,can,,try:,,Verify,,the,,list,,of,,verbs,,enabled,,for,,the,,module,,handler,,this,,request,,was,,sent,,to,,,and,,ensure,,that,,this,,verb,,should,,be,,allowed,,for,,the,,Web,,siteOpsOuvir,,Msica,,Buscar,,,Links,Pgina,Inicial,Cadastre-se,Fale,Conosco,FAQ,Redes,Twitter,Facebook,Sites,Cifras,Revista,Cifras,TV,Cifras,Gospel,Cifras,Institucional,Publicidade,Termos,de,Uso,Poltica,de,Uso,,My,,,profile,,,Send,,,lyrics,,,Messages,,,Edit,,,Log,,,out,,,Playlists,,,Artists,,,Albums,,,Notifications,,,Pending,,,friend,,,requests,,,listen,,,Recently,,,played,,,songs,,,Desejo,,,receber,,,notificaes,,,de,,,push,,,de,,,destaques,,,e,,,novidades.No,encontramos,a,pgina,que,voc,tentou,acessarClique,aquiAlternativoouvir,,,Axouvir,,,Bluesouvir,,,Boleroouvir,,,Bossa,,,Novaouvir,,,Bregaouvir,,,Clssicoouvir,,,Countryouvir,,,Cuartetoouvir,,,Cumbiaouvir,,,Danceouvir,,,Discoouvir,,,Eletrnicaouvir,,,Emocoreouvir,,,Fadoouvir,,,Folkouvir,,,Forrouvir,,,Funkouvir,,,Funk,,,Cariocaouvir,,,Gospel/Religiosoouvir,,,Gticoouvir,,,Grungeouvir,,,Guarniaouvir,,,Hard,,,Rockouvir,,,Hardcoreouvir,,,Heavy,,,Metalouvir,,,Hip,,,Hop/Rapouvir,,,Houseouvir,,,Indieouvir,,,Industrialouvir,,,Infantilouvir,,,Instrumentalouvir,,,J-Pop/J-Rockouvir,,,Jazzouvir,,,Jovem,,,Guardaouvir,,,K-Pop/K-Rockouvir,,,Mamboouvir,,,Marchas/Hinosouvir,,,Mariachiouvir,,,Merengueouvir,,,MPBouvir,,,Msica,,,andinaouvir,,,New,,,Ageouvir,,,New,,,Waveouvir,,,Pagodeouvir,,,Popouvir,,,Pop,,,Rockouvir,,,Post-Rockouvir,,,Power-Popouvir,,,Rock,,,Progressivoouvir,,,Psicodeliaouvir,,,Punk,,,Rockouvir,,,Rancheraouvir,,,R&Bouvir,,,Reggaeouvir,,,Reggaetonouvir,,,Regionalouvir,,,Rock,,,Rollouvir,,,Rockabillyouvir,,,Romnticoouvir,,,Salsaouvir,,,Sambaouvir,,,Samba,,,Enredoouvir,,,Sertanejoouvir,,,Skaouvir,,,Soft,,,Rockouvir,,,Soulouvir,,,Surf,,,Musicouvir,,,Tangoouvir,,,Tecnopopouvir,,,Trovaouvir,,,Velha,,,Guardaouvir,,,World,,,Musicouvir,,,Zambaouvir,,,Zoukouvir,,,iniciar,,,rdio,,,todos,,,os,,,artistas,,,fechar,,,Edit,,,playlist,,,Delete,,,playlist,,,Are,,,you,,,sure,,,you,,,want,,,to,,,delete,,,this,,,playlist?,,,Yes,,,No,,,ok,,,Name,,,Who,,,can,,,listen,,,to,,,this,,,list?,,,Everyone,,,Only,,,me,,,Add,,,and,,,move,,,tracks,,,Media,Player,Winamp,iTunes,carregandoaleatriorepetirqualidadeautomticoautomtico,,A,,,request,,,was,,,sent,,,to,,,a,,,virtual,,,directory,,,using,,,the,,,HTTP,,,verb,,,POST,,,and,,,the,,,default,,,document,,,is,,,a,,,static,,,file,,,that,,,does,,,not,,,support,,,HTTP,,,verbs,,,other,,,than,,,GET,,,or,,,HEADA,,,request,,,was,,,sent,,,to,,,the,,,server,,,that,,,contained,,,an,,,invalid,,,HTTP,,,verb. f5880b0734

Publicité

MessagePosté le: Sam 21 Mai - 11:04 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Unholy Cross Index du Forum -> LA GUILDE -> Taverne publique Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclawUC" modified by FrosThunder (ex-forum : UNHOLY CROSS) (v2.06) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.